lördag 14 februari 2009

Utmanad av johanna

När började du blogga?
På den här bloggen började jag Januari 2008. Hade innan lunarblogg och även en blogg på blogg.se.

Varför började du blogga?
För att det är kul! Ett smart sätt att skriva ner vad som händer och vad man tänker och tycker. Perfekt att ha som minne senare.

Vilken blogg läser du dagligen?'
Oj, det är riktigt många. En salig blandning av små bloggar som mina vänners till större bloggar. Allt från humor, mode, familjebloggar med mera.

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga?
Det bästa är ju att det är kul, och att man kan ventilera precis vad man vill. Det är ju min blogg så jag skriver om det jag vill skriva om. Sämsta skulle ju vara att man inte riktigt kan använda den som dagbok. Vissa saker håller jag nog gärna för mig själv. Nu har jag ju inte direkt en massa läsare så man måste tänka på det...=) Men man vet aldrig vilka som läser och vissa saker är helt enkelt för privata ibland.

Vilka bloggar läser du?
Ja, jag läser ju de som finns i min blogglista så klart. En del av de andra är heja Abbe, tonårsmorsan, spiderchick, knivlisa, onekligen, livsvinst och bloggkommentatorerna.

Hur gammal är du?
Blir 25 i Juni...

Hur lång är du?
1.66

Vad jobbar du med?
Som timvikarie på ett gruppboende och pluggar till undersköterska.

Vad gör du på fritiden?
Tränar lite, umgås med vänner och älsklingen, tittar på serier, läser böcker, försöker hålla reda på hemmet. Och bloggar så klart!

Beskriv dig med 3 ord?
Glad, envis, temperament!

Hur ser din familj ut?
Daniel, mamma, pappa, med respektive, två syskon och en trevlig svärfamilj.

Hur bor du?
I lägenhet mitt ililla centrum.

Vad önskar du dig?
Just nu önskar jag mig mest fint väder under semestern. Annars önskar jag mig ett jobb och ett allmänt lyckligt liv om man får vara klyschig...

Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Enkelt, USA!!

Känn er utmanade att besvara frågorna...=)

Anna
Annika
Yvonne
Syrran
Linda Ahlin

Inga kommentarer: