fredag 13 februari 2009

Inte någon fika idag inte...

Nej, Linda stackarn är sjuk igen. Och eftersom jag hade en redan rätt fullspäckad dag så hörde jag med Johanna och vi får träffas en annan dag istället. Åkte ut till mamma och släpade med henne till Avesta. Det är så sällan jag åker dit så jag tyckte det kändes skönt och kul att kunna passa på att göra något tillsammans!

Fuskat med träning alldeles den här veckan, inte bra... får köra videon i morgon allafall så blir det nånting, vet ju att den tar med tanke på hur man svettas och vilken träningsvärk man får, men just det faktum att man inte åker till gymmet gör att det känns som att man fuskar och inte tränar... jaja, jag gör ju nånting allafall!!

Fick en liten alla hjärtans dag blomma i förskott idag av älsklingen också...jätte söt!

Inga kommentarer: