tisdag 24 februari 2009

5...

Jaha, fem dagar kvar nu till vi åker... =) Börjar längta ordentligt nu. Men inte på samma sätt som förra året, var mer då bara för att det var första gången vi åkte dit. Ska ju bli underbart nu med men det är inte lika spännande... =)

Har inte riktigt fått någon resfeber än, fokuserar mest på att slutföra praktiken nu. Börjar kännas lite tungt att motivera sig, dagarna är så långa när det är så lite att göra liksom... Jaja, nu är det ju snart klart. Tre dagar kvar bara.

Nej, börjar få lite bloggtorka känner jag. Är så omotiverad till allt. Vill gå ner i vikt och träna men jag orkar inte, vill göra så mycket saker men orkar inget alls. Försöker just nu mest se till att jag inte går upp så mycket i vikt utan håller mig här... Ska ta tag i allt igen när jag kommer hem. Ett kilo i taget var det ju, måste bara hitta ett sätt att vara nöjd med alla resultat oavsett om det är 2 hg eller 2 kilo!

Men ju st nu känns allt jobbigt. Går som i ett konstigt vakuum ungefär. Känner mig liksom avtrubbad och lite tom. Behöver nog semester och bara få vara ett tag. Nya krafter när jag kommer hem och då ska jag gå ner 5 kilo. Är väl ett lagom mål??

Inga kommentarer: