fredag 5 juni 2009

Äntligen Fredag!

Skönt med helg. Visserligen har jag varit ledig hela veckan men helg är ändå helg... =) Väntar på att Daniel fikat färdigt på jobbet så jag kan prata lite med honom och sen bär det av till gymmet. Vill inte springa ute idag för det blåser och är så jäkla kallt. Får bli löpbandet. Kanske till och med styrketränar idag. Länge sen jag gjorde det nu. Kan ju inte skada nångång då och då...=)

I morgon har jag en fridag från allt vad som heter träning och viktminskning. Tänker bara njuta av min födelsedag med allt fikabröd och tårtor. Sen är det fest hos Syrran och Rickard och det tänker jag också njuta av. Dricka mitt vin och bara ha det trevligt! Får ta tag i allt igen på söndag. Ingen träning bakis kanske =) men man kan ju äta ordentligt... Ska nog köpa mig en räksallad till bakismat tror jag, sååå gott!! Kommer inte att skriva upp nånting jag äter eller dricker under hela lördagen. En dag kommer inte att förstöra i det långa loppet, och jag måste ju kunna slappna av och inse att alla äter lite mer ibland. Skillnaden för mig har bara varit att jag gärna äter lite mer varje dag...=) Och därför säger ju vågen sitt också!

Nej, nu ska jag byta om och göra mig redo för gymmet! Ha det bra!!

Favoritfrukost/mellanmål just nu!

2 kommentarer:

Annika sa...

Oh, den såg god ut! Vad är det för nåt?

monica sa...

vad har du för mailadress?
min är Monica_h80@hotmail.com kram