lördag 13 juni 2009

En liten lista...

Har lite tråkigt här under kvällen, och så hittade jag en liten lista att besvara... Har sett den på lite olika bloggar så jag snodde den helt fräckt! =)

1. Hur gammal är du om fem år? Ganska precis 30 år gammal, herregud vilken ångest jag kommer ha...=)
2. Vem var den sista du träffade? Min sambo, som är den enda jag träffat idag...
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollar typ aldrig på film så jag kommer inte ihåg, tror det är Wanted vi hyrde senast...
5. Vem ringde du senast? Min syster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? helt rätt färg! Japp tänkte göra idag faktiskt. Tack så mycket igen! Kram. Till min svärmor.
7. Var är dagens planer? Dom var att göra asolut ingenting utan bara vara hemma och slappa.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Hatar att vänta på sega svar...
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Förra helgen.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? Ungefär halv nio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Öh? What?
14. Vilken är din favoritplats? Hemma är det hörnet på soffan med datorn...=)
15. Vilken plats föredrar du minst? Jobbet...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift med Daniel och har ett par ungar. Förhoppningsvis har jag ett fast jobb och vi bor i en villa.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? en av varje. Men använder nästan bara bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan, men lägenheten är rätt kall ibland och då blir det en t-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, Två på höjden, en att krama och en på golvet som man kan byta med under natten...=) Är ganska omständig även när jag sover...=)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja vem har inte det?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ibland, men tycker det är ganska skönt att få vara ensam med jämna mellanrum.
27. Vilken är din favoritglass? Vaniljglass med krossad choklad i.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa galet massor, betala av på csn lånet och spara till ett hus.
29. Tycker du om Kinamat? Älskar det!
30. Tycker du om kaffe? Hatar det!
31. Vad dricker du till frukost? vatten eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på vänstra sidan av sängen och jag har väldigt mycket rutiner om hur jag ligger i sängen för att kunna somna...=)
33. Kan du spela poker? Har ett hum om hur det fungerar.
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Definitivt...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Absolut, om ett par år...
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Men hatar att prata det för jag skäms över den fula svenska brytningen...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag gjorde praktik i skolan.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, dvdboxar, inredningssaker...
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt. Förlovningsringen var väl ganska dyr men annars tror jag inte jag har något extremt dyrbart...
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas Fanta.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner....=)
46. Välj ett ärr på din kropp? Haha, har typ inga... var så rädd för smärta som liten att jag sällan var med i några vilda lekar som har resulterat i ärr...
47. Vad har du för ringsignal? A.j I quit
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nja, mina första skor....
49. Flirtar du mycket? Haha nej, vet knappt hur man gör...=)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i soffan... typisk egobild...
51. Kan du byta olja på bilen? Kan men vill inte...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med bok 5 av Diana Gabaldon och är fasligt sugen på att börja med Michael Connellys senaste...
54. Läser du dagstidningen? ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu.
56. Dansar du i bilen? Lite svårt va?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar på arbetet.
59. När var du i kyrkan senast? Ingen aning men det var nog inte tillräckligt länge sen...
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill helt enkelt...=)

Inga kommentarer: