onsdag 17 juni 2009

En lugn onsdag!

Precis som jag vill ha det med andra ord. Vill bara ta det lugnt hela veckan ut nu fram till måndag då det är dags att börja jobba. Känns ganska bra att vara där jag är men när man ändå jobbar på ett sånt ställe så saknar man Åsgården... Där satt alla rutiner och man kände sig hemma liksom. Är så drygt att börja om. Går ju bra iofs, men allafall... =)

Är inne i en period av att bara vilja vara hemma för mig själv och göra ingenting. Är inte deppig eller så utan bara nöjd liksom. Vill inte göra så mycket men är helt nöjd med att ha det så just nu. Känner mig inte så social helt enkelt. =)

Har varit ut till Johanna och tagit en promenad på förmiddagen, sen har jag donat lite tvätt hemma och tagit en sväng på stan. Var till systemet inför midsommar! Mycket folk var det... men nu har jag laddat upp för en lååång och förhoppningsvis rolig kväll! Har vin, cider och likör så det blir nog bra det där... =)

Inga kommentarer: