lördag 6 juni 2009

Liten uppdatering

Nu har familjen varit här under förmiddagen och jag har ätit smörgåstårta så det känns som jag inte behöver äta mer på ett par dagar...=) Har fått fina presenter, massa fina blombuketter, halsband med matchande örhängen samt pengar av pappa och Tina, halsband med örhängen till av Daniels familj, och en kryssning av Mamma, Christer, morfar, Linda och Rickard. Den fick jag och Daniel som gemensam födelsedagspresent så den 10 Juli åker vi till Helsingfors!

Ska bli riktigt kul och vi valde rätt helg eftersom vi då firar 8 år tillsammans!! Ska bli så roligt att åka bort bara vi två, oftast blir det i sällskap av andra och även om det är skitkul så kan det vara mysigt att ha lite egentid med varandra.

Nu ska jag till Anna om en stund och få håret uppsatt till kvällens fest, ska bli kul att se vad det blir men det blir säkert skitsnyggt! Känner mig ganska partysugen så vi hoppas på en kul kväll.

3 kommentarer:

Anna sa...

Grattis på 25årsdagen! Hoppas du får en trevlig kväll. Kram Anna

Anonym sa...

Stort grattis!!! Dagen är nu kommen...hoppas du haft en kanon dag!! många grattis kramar till dig! //karolina

Yvonne sa...

Stort grattis i efterskott!
Kram Yvonne