torsdag 18 juni 2009

Resten av dagen...

Haha blev inget springa i tråkvädret. Har varit och shoppat i syrrans garderob istället...=) Hon skulle rensa så jag snappade upp en del fint som hon minsann inte tyckte passade henne, men jag gillade det så nu så...

Har även shoppat två par nya jättefina jeans idag på is. Fick en otroligt generös examens/födelsedagspresent av Daniels mormor och morbror så hela två par jeans köpte jag. Är sällan jag lägger pengar på sånt för det är dyrt och jag får ångest över allt magfläsk. Men jag fick köpa tumstorlek 30 i midjan idag! Är alldeles salig. Sist jag provade tumstorlekar kunde jag inte ha 34.... Sorgligt men sant. Har fortfarande mycket att ta av på magen och viktminskningen är ju inte alls klar. Men det kändes skönt att få nya byxor. Typ alla jag har i garderoben är insydda men ändå för stora...=) Så det behövdes faktiskt. Fast jag trodde faktiskt hon i butiken skämtade med mig när hon plockade fram jeans. Hallå nej, små storlekar tänkte jag, men dom kom på!



Tänk att jag lyckats gått ner 9 kilo, ser det inte så mycket på kroppen än om jag ska vara ärlig. Börjar väl skymta att jag blivit lite mindre men av någon anledning syns inte sånt på mig så bra. Behöver tydligen tappa typ 20 kilo för att märka skillnad... dryyygt. Jaja, paus över helgen men sen är det tillbaka igen. Imorgon trotsar jag och Daniel vädret och springer på förmiddagen... Gymmet är stängt och det finns inga ursäkter så länge det inte verkligen spöregnar!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej, kul att du kikade in till mig! Ja nä jag vet faktiskt inte riktigt vad det är för skor, men de ska öka förbränningen, man ska få bättre hållning och de ska stärka musklerna i lår och vader. Bättre balans mm. Vi får se om de funkar!? Har ärligt talat ingen aning...
Kul att minska så i storlekar! Längtar till jag också kommer i 30. Ha det gott!