torsdag 18 juni 2009

Härliga torsdag!!!

Ställde mig på vågen idag....över förväntan med råge!! Har gått ner 9 hg!!! Fatta, nästan ett kilo på en vecka. I min kropp händer inte sånt, tappar ALLTID MAX 6 hg ungefär på en vecka, och det är verkligen max, så det här känns fantastiskt!! Har nu tappat 8.8 kg sen nyår! Är nöjd som sjutton och nästa mål är 9 tappade kilon. Kör på ett kilo i taget jag...=)

Idag är det även dags att starta om viktklubbens målsättning då jag börjar jobba på måndag. Ska sätta ett mål på åtta veckor då jag jobbar. Rör på mig mer då under dagarna vilket medför att jag behöver äta lite mera än nu när jag bara är hemma och softar... Så jag ska satsa på 2 kilo över dessa åtta veckor tror jag. Lugnt och sakta ska det gå. =) Tappar jag mer är det bara en bonus! Försöker verkligen sätta låga mål för att inte tappa bort mig själv under tiden. Väldigt frustrerande ibland för vem vill inte ha snabba resultat egentligen? Men jag behöver tänka långsiktigt och på att kunna behålla vikten efteråt också, och då är det nog bäst att ta det lite lugnt!

Idag ska ajg träffa mamma och syrran för en fika på stan och sen blir det träning på eftermiddagen. Spåret eller gymmet visar sig, beror på vad vädret tänker visa sig från för sida senare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill tipsa om en jättebra sida som verkligen fungerar. Tjäna riktiga pengar genom att registrera dig på gratissidor, värva medlemmar samt få tillbaks pengar när du handlar via internet. registrera dig här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=14812
och få 20 kr med en gång. Det är helt gratis att registrera sig