tisdag 23 juni 2009

Gömma vågen igen!

Behöver definitivt ställa undan den där jäkla saken igen.... Kan verkligen inte låta bli att väga mig flera gånger om dagen. Och just nu blir jag bara besviken. Fortfarande nästan ett kilo upp efter helgens bravader. Jag VET att jag kommer tappa dom om jag fortsätter träna och sköta maten men är det konstigt om man blir frustrerad?? Nej, vågen behöver plockas bort och jag ska tillbaka till att väga mig en gång i veckan. Blir ju alldeles galen annars. Kan inte tänka på annat än vikten... Sjuk i huvudet man är....

Ska iväg till spåret halv elva med Daniel och syrran allafall. Har försökt planera in tre dagar i veckan att träna på runt mitt jobbschema över sommaren. Försökt lagt det så att jag tränar lediga dagar eller kortdagar då jag slutar ett. Känner mig själv och jag kommer inte vara särskilt peppad på att ge mig ut när jag slutar fyra eller fem på eftermiddagrna...

Låter kanske dumt men jag är så jäkla rädd för att jag bara ska ge upp nu eller att vikten fastnar här. Befinner mig knappt två kilo från minsta vikten sist jag gick ner och eftersom jag inte minns mig väga mindre än så här sen typ högstadiet så känns mitt mål just nu så himla ouppnåligt. Tänk om jag aldrig kan väga som jag vill utan min kropp fastnar här?

6 kommentarer:

angelica - fyrbarnsmamman sa...

Nog fixar du det bara du inte ger upp. Dock tycker jag inte att du ser så himla rund ut :)

Milly sa...

absolut.
jag lägger till dig på bloglovin' så jag inte missar något :)

Carma sa...

Nu har jag lagt till dig ;-)
Ha en superhärlig dag!
Kramar

Marica Rödebäck sa...

Du är duktig på att gå ner i vikt... Grattis!

Sen har du fin design på bloggen också ;)

Linda Eklöv sa...

du ger fan inte upp nu!! tänk på att det här är något som ska funka resten av livet så det finns egentligen inget som heter ge upp!! du har ändrat ditt liv och det kommer säkert att kännas som en helt naturlig sak sen... men jag vet, svårt at tänka sig det just nu när allt känns hopplöst!! jag tror på dig!!

Karolina Nowak sa...

Jag håller med Linda!! Du har ju kommit så långt nu, mer än halvvägs över och även om det kanske inte känns så syns det på de bilder jag sett på dig att det är en stor skillnad!! så kör hårt! Du gör ett bra jobb ska du veta!! :)