tisdag 16 juni 2009

Tisdag

Ooooh vilken spännande rubrik...=) Idag skiner solen så det blir förhoppningsvis ett par varv i spåret i eftermiddag då. Blev inte träna igår utan veckohandling och städning. Får bli träning tisdag, torsdag istället. Sen blir det inget över midsommar men söndag är det dags igen. Långtur då på 9km enligt träningsschemat =)

Har varit produktiv och rensat ur byrålådan i hallen och bäddat rent i sängen, samt startat en tvättmaskin nu på morgonen. Får se om jag fortsätter sen under dagen, vi har fan grejer överallt och jag blir galen. Ser alltid rörigt ut...

Försöker hålla mig lite sysselsatt för man blir inte lika godissugen då... Fungerar ganska bra. Två senaste dagarna har fungerat jättebra med maten! Räknar inte lika frenetiskt med viktklubben utan försöker hålla mig mätt med bra mat. Får se vad vågen säger på torsdag helt enkelt!.

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

jag lovar att du kommer springa maraton innan du fyller 30 =)