tisdag 23 juni 2009

Tack!

Blir jätteglad över de kommentarer som trillar in och det peppar faktiskt lite att veta att nån märker skillnad eller tycker att jag gör ett bra jobb. Det tycker jag oftast själv med men ibland så sjunker självförtroendet och man vill bara ge upp.

Var allafall i spåret kl tio i morse och det blev två varv, så 6 km kom jag upp i. Men jösses vad stumma benen var. 9 km i söndags och jobb igår så benen var inte helt utvilade. Imorgon är det jobb hela dagen igen och på torsdag är det spåret som gäller på eftermiddagen. Tror att det bara blir två korta varv då och sen ett långpass på söndag igen. Får väl se hur vädret är i helgen, annars får man åka till gymmet och ta löpbandet eller nåt.

Har skött maten skapligt i två dagar nu. Tror jag hamnat runt 1500-1600 kalorier eller så. Ungefär där jag tänkte försöka ligga under sommaren. Provade äta 1300 kalorier förut men det gjorde bara att jag blev trött och hungrig och åt alldeles för mycket mellan varven bara för att man blir sugen. Bättre att öka lite och speciellt om jag ska både jobba och träna under sommaren. Antar att kroppen behöver lite energi då...=)

Annars har jag och älsklingen bara haft en allmänt mysig dag. Gick ut och åt lunch och sen tog vi en tripp till Västerås på kvällen. Stannade hos pappa en stund för lite fika innan vi åkte hemåt igen. En skön ledig dag innan det är dags för min tråkiga delade tur imorgon...

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej! Var är du när jag behöver dig, undrar jag!?