torsdag 25 juni 2009

Varmt!

Jäklar vilken sommar det blev då helt plötsligt! Najs, visserligen jobbar jag men har ju många kortdagar då man hinner njuta av solen ändå! Har väl egentligen inte så mycket att blogga om. Livet rullar på i vanliga spår...

Trivs visserligen riktigt bra med livet just nu så det kan ju alltid påpekas! Trivs jättebra på nya jobbet. Hoppas verkligen att jag kan jobba där även i höst som timvikarie. Skittrevliga personer att jobba med och det är lagom arbetstempo. Har verkligen känt mig välkomnad från första stund och det är så skönt. Saknar lite att jobba i Tärnsjö men förhoppningsvis får jag lite pass där till hösten. Får hoppas att dom inte glömmer bort mig över sommaren! Hade tänkt ringa och höra hur de ser ut med jobb nån vecka innan jag slutar i Hökåsen. Så kanske man kan få in några pass. =)


Jag och Daniel har det alldeles förträffligt tillsammans så det finns inga bekymmer hemma heller! =) Det rullar på där med och det känns bra att kunna säga att jag efter 8 år fortfarande är alldeles tokkär i min underbara pojkvän!


Vikten och träningen går framåt. Minskar kanske inte så mycket som jag vill men det minskar och jag märker att träningen går framåt, vilket är ett plus om jag ska klara milen sen... Märker på mig själv att jag är mycket piggare och orkar och vill göra mer saker. Vilket jag med stor sannolikhet har träning och ändrad kosthållning att tacka för.

Som sagt, det känns som att mitt liv är väldigt behagligt just nu. Trivs med jobb, familj, vänner, förhållande och med mig själv. Kan inte klaga då!

1 kommentar:

Syrran sa...

Och sen har du en syster som har dig som idol och som har inspirerat mig till att börja träna igen!Du är bäst!