måndag 22 juni 2009

Vecka 1

Jaha, då var sommarvikariatet igång då. Segt att jobba hela sommaren men skönt med pengar! Och det är faktiskt rätt skönt med rutiner om dagarna... Hade ju en skön början allafall, jag har jobbat mellan 8:00-13:00 idag bara, och imorgon är jag ledig. Så det blir lite mjukstart.

Vågen har lugnat sig lite och varit snäll allafall... Är bara ett halvt kilo upp nu så det har nog försvunnit på torsdag, så den vikt jag varje vecka bokför helt enkelt stannar på ungefär samma som förra veckan. Trist att inte gå ner men huvudsaken att det allafall står still och inte visar uppåt. Sakta har jag något minne av att jag tänkt mig att det ska gå...=) Svårt att inte vilja se jätteresultat hela tiden. Skulle gärna tappa fem kilo på ett par veckor eller så...=)

Inga kommentarer: