måndag 29 juni 2009

Vecka 2

Jaha. Då börjar andra veckan på sommarvikariatet. Den här veckan är INTE rolig... Har tre delade turer den här veckan plus två dagar jobb till. Längtar till söndag då jag är ledig i två dagar och inte börjar förrän på kvällen på tisdag. Hoppas vädret håller i sig till onsdag allafall för då tänkte jag åka till mamma och sola och umgås! =)

Ska tillbaka till jobbet igen kl fyra och jobba till nio, sen är det 8-16 i morgon... blä! Trivs visserligen men vem vill jobba i det här vädret om man kan sola och bada istället?

Vägde mig i morse och det ska bli intressant att se om resultatet håller i sig till på torsdag. Hoppas verkligen det! För det skulle verkligen göra mig glad!!! Blir två dagar utan träning nu då jag jobbar men på onsdag är det dags igen. Sprang tre dagar förra veckan, 6 km varje gång och det känns bra att jag kommer iväg fast jag jobbar. Brukar kunna vara lat och använda det som ursäkt för att slippa...=) Ska försöka ta ett långpass nån dag den här veckan. Troligen på fredag, får väl se hur vädret är....

Inga kommentarer: