onsdag 3 juni 2009

Morsning!

Igår var en rikitg skitdag matmässigt. Var hungrig och sugen heeeela dagen. Tror det kan vara för att den tiden på månaden närmar sig. Idag känns det allafall bättre så jag antar att såna dagar kommer. Gäller att komma tillbaka på banan igen dagen efter bara! Men idag känns inte suget alls på samma sätt så det är bara att sköta sig idag igen då. =)

Tror inte att jag tappat något den här veckan heller. är nöjd med 2hg igen för då är jag under ett av mina mål... Så jag hoppas på det. Sköta maten idag och träna så får vi se vad vågen säger i morgon bitti...

2 kommentarer:

Erica sa...

Svar: Ja men givetvis svarar jag :D Det är ju ni som får mig att orka. Hoppas du får bort de där två hg nu :D Det är alltid skönt att komma förbi ett mål :D

Hanna sa...

Kul att du kikade förbi min blogg och lämnade en kommentar för då fick jag se din blogg med! Gillar den mkt :)