söndag 21 juni 2009

Träningsdax!

Japp, klockan 11 ska jag möta Karin för ett riktigt långpass. Det behövs för efter två dagar med alkohol, massa mat och godis så visar vågen 1,5 kg mer.... Deprimerande... Men det kommer nog försvinna fort igen om man fortsätter vara duktig nu. Är väl mest vätska och skräp i systemet som försvinner igen... Får man verkligen hoppas för annars blir man skapligt sne. Om det ska ta flera veckor att tappa två kilo men bara två dagar att gå upp det igen. Då kan man ju lika gärna köra på syrrans taktik inför beach 2009...=)

Nej, men seriöst! Det måste vara borta igen till på torsdag. Så det åtminstone bara stått still tack vare helgen.

Saknar min älskling lite också just nu. Hoppas han har skitkul nere i Göteborg, givetvis! Men det är lite tomt här hemma alldeles själv. Jaja, imorgon eftermiddag är han hemma igen och allt blir som vanligt. =)

2 kommentarer:

Carma sa...

Tack =)vad gulligt att du tycker det! Glad jag bli =)
Du verkar också ha en väldigt intressant blogg!
Följ mig gärna på bloglovin så följer jag dig ;-)

Sofie sa...

Hur gick det med långpasset? Överlevde ni? :) de där kilot är snart borta igen ska du se! Med tanke på hur duktig du har varit så tycker jag att du borde unna dig helger som den här ibland!