torsdag 4 juni 2009

Snart 25 år...

Ja, på lördag kan jag inte undvika det längre. 25 är här och den verkar inte hoppa över mig. Har lite åldersnoja faktiskt. Känns som att jag borde kommit längre eller gjort mer... Vet inte riktigt men känner mig inte i fas på nåt vis...

Till Daniels födelsedag bakade jag en herrans massa, men det kommer jag inte göra till på lördag. Har ju en hel låda i frysen med muffins och sockerkaka. Tårta tänker jag inte baka utan det blir en färdig. Orkar inte göra pajer på lördag morgon... Var huslig för flera år framåt dagen innan Daniels födelsedag...=) men kaffebrödet är ju hembakat, bättre än ingenting... =)

Som på bilden nedan är det inte vanligt att se mitt kök!!


1 kommentar:

Annika sa...

Att baka är kul, men inte när man måste:-p
När man var barn så sa man jämt att vid 25 så skulle man ha man å barn å hus å jobb å allt =) Konstigt vad man skjuter på allt eftersom ;-)Du är ju dock ung än ;-) Tänk på stackars mig som närmar mig 30-strecket med stormsteg! *Kram*