söndag 14 juni 2009

Kista galleria

Idag har varit en riktigt rolig och bra dag trots det otroligt dåliga vädret... Jag och Sofie tvingade med oss våra syrror och tog en roadtrip till Kista. Där mötte vi upp Karin och har strosat där hela dagen och shoppat och ätit god mat. När vi tröttnat där åkte vi till IKEA och småshoppade för att sen skjutsa hem Karin till henne och bege oss hem till Sala igen. Åkte halv tio i morse och var hemma halv sju så det blev verkligen en heldag!

Men det var riktigt skönt att komma iväg en dag och bara vara. Har haft en bra dag med maten också. Frukostsmoothie innan vi åkte, thaimat till lunch, en liten mjukglass och sen en sallad från Åkrahallen på kvällen. Helt okej och jag känner mig riktigt stolt över att inte ha gett upp helt! En dag i taget, så får man väl vara glad över varje dag som går bra.

Imorgon är det jobb mellan 8:00-13:00 och sen blir det träning när Daniel slutar jobbet. Skulle tro att det blir gymmet med tanke på vädret men det visar sig. Sen är jag ledig veckan ut och efter midsommarhelgen börjar mitt vikariat på åtta veckor.

Dagens shopping!

1 kommentar:

Gina sa...

Alltid lika kul att handla smått och gott! :D