söndag 7 juni 2009

Festande igår!

Vilken helgalen men skitkul kväll det var igår!! Länge sen det var en sån rolig fest faktiskt. Drack nog alldeles för mycket men är ändå inte särskilt bakis idag =) Bjöd bort en hel del också och det var nog bara tur för hade jag druckit allt själv hade det nog inte slutat så bra... haha!

Efteråt gick jag, Daniel, Sofie och Torben hem till oss och käkade upp smörgåstårtan. Så vi kom i säng framåt tre, halv fyra nångång tror jag... Torbens tumme klämdes i badrumsdörren så den är blå och blöder... gjorde ont igår när han var full så jag kan bara ana hur det måste kännas idag!

1 kommentar:

Annika sa...

Haha! Min kära bror ser jag, kände först inte igen han med det kala huvudet. Hörde han ringt till Sune igår å bett om lov att få hångla med hans döttrar. "Vore ju kul å hångla upp ett syskonpar" Herregud..han har nog skaplig ångest idag han...
Vad kul att ni hade roligt!