onsdag 3 juni 2009

Jag gjorde det!

Tog mig ut och sprang lite trots det trista vädret! Blev bara 3.5 km ungefär så jag håller mig till träningsschemat inför tjejmilen. =) På fredag blir det ett långpass på 8 km, intervallträning. Ska bli kul att se hur det går! Förstår inte hur jag ska orka springa en hel mil, men det är väl bara att kämpa på så får man se hur det går när det väl gäller.

Har umgåtts med Linda och Johanna en stund idag också. Åt lunch på Schelins, bakad potatis med kycklingröra. Nästan så jag måste säga att det är godare där än på Johanssons... Rensat ur min garderob ordentligt, både kläder och skor har kastats, otroligt välbehövligt! Förstår inte varför man sparar på allting och har så svårt att slänga bort det? Nåja, nu ska jag bli bättre på att använda allt som finns i garderoben och inte köpa en massa nytt!!

Dagens kollage...


Fest hos Elin 0601


Inga kommentarer: