fredag 5 juni 2009

Duktig Carro!

Det gick skitbra med träningen. Sprang visserligen på löpbandet på gymmet eftersom det är alldeles för kallt ute för min smak. Men 9,2 km på 61 min! Gick visserligen en del av det mellan varven men jag är grymt stolt!! =)

Nu kommer snart pappa och Tina och Tim hit och grattar mig så det blir ingen längre uppdatering nu, men jag ville bara berätta det! Är definitivt inne i en period av positivitet just nu. Känner mig glad och uppåt. Har jobb för sommaren, träningen går bra, vikten minskar sakta men säkert, har underbara kompisar och världens bästa pojkvän. Känns som att jag inte har rätt att gnälla just nu! =)

Var lockig i håret efter uppsättningen av Anna!

2 kommentarer:

Syrran sa...

Höörö du du!!!! Du glömde att du har världens bästa syrra!!

Anonym sa...

Het som få

- Heby:iten