fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!

Tråkigt väder idag med ständigt duggregn. Men jag var ute i spåret i 45 min. Blev 6 km men gick en del med Daniel på andra varvet. Men bättre än ingen träning alls. På söndag när jag ska prova 9 km hoppas jag på bättre väder, för gymmet är stängt så jag kan inte åka dit istället...

har lite beslutsångest över vad jag ska ha för kläder på mig idag också. Är ju så kallt så klänning blir det nog inte.... Mina nya jeans kanske? =) Får väl se. Fick ett par jättefina svarta jeans av syrran igår som jag skulle vilja ha ikväll. Men det hänger på om dom hinner torka...

Vilket svammel det här blir märker jag. Ska nog hoppa in i duschen istället och göra mig klar. Ska äta mat hos svärföräldrarna klockan ett!

Men ha en jättebra dag allihopa och så hoppas vi på lite bättre väder under dagen!

2 kommentarer:

carma sa...

Glad midsommar!

ximo sa...

Vill du att fler ska se din blogg?

Testa då denna nya fina tjänst.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=inkomsterse