måndag 1 juni 2009

Juni

Herregud vad tiden går fort, och gud vad jag känner mig gammal när jag yttrar dom orden...=) Fyller 25 på lördag och jag har fan lite åldersnoja, nu ska man ju vara vuxen. När hände det?

Premiärsprang i nya skorna idag. Jäklar vad sköna! Men det borde dom vara med tanke på prislappen. Stor skillnad allafall att lägga pengar på ett par ordentliga skor istället för att snåla och köpa dom billigare. Fungerar skapligt men det går ändå inte att jämföra dom riktigt. Kan använda dom andra när jag promenerar istället.

Ringde från Tärnsjö idag och som jag misstänkt hade dom valt att gå vidare med en annan mer erfaren och som hade kbt-utbildning... Lite besviken är jag, men ändå nöjd över att komma på intervju. Var ju första jobbet som färdigutbildad jag sökte så det är bara att fortsätta!!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Tråkigt att du inte fick jobbet! Men som sagt, det är bara att hoppa på nästa! Vad tyckte du om filmen då? :)kram kram!!

Linda Eklöv sa...

trist gumman men det kommer fler jobb =) bara att söka vidare!

Johanna sa...

Vad tråkigt! Men det finns fler jobb att söka, och du kommer få ett ännu bättre, det kan jag nästan lova! Kram!